Обмін та повернення

Ми працюємо відповідно до чинного законодавства України:

Повернення товарів, які не підійшли з якихось причин протягом 14 днів

Повернення товару належної якості провадиться, якщо товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики.

У який термін здійснюється оплата за повернутий товар?

Згідно з частиною 4 статті 12 закону України «Про захист прав споживачів» повернення сплачених коштів Покупцю здійснюється без затримки не пізніше тридцяти днів з моменту надходження на склад товару.

Які існують обмеження для повернення товару?

Поверненню не підлягає товар належної якості, якщо:

  • пошкоджені заводські пломби, захисні плівки на товарі, ярлики, не збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих: є механічні пошкодження, подряпини, потертості;
  • розкрито упаковку товару, який знаходився в одноразовій (блістерній) упаковці;
  • товар, який має сліди експлуатації;
  • пошкоджена або відсутня оригінальна, цілісна упаковка товару та його комплектуючих, передбачена виробником;
  • товар (лакофарбові матеріали) був затонований пігментами в колір на вибір замовника
  • товар потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежене рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).