Ми працюємо відповідно до чинного законодавства України:
Повернення товарів, які не підійшли з якихось причин протягом 14 днів
Повернення товару належної якості провадиться, якщо товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики.
У який термін здійснюється оплата за повернутий товар?
Згідно з частиною 4 статті 12 закону України «Про захист прав споживачів» повернення сплачених коштів Покупцю здійснюється без затримки не пізніше тридцяти днів з моменту надходження на склад товару.
Які існують обмеження для повернення товару?
Поверненню не підлягає товар належної якості, якщо:
- пошкоджені заводські пломби, захисні плівки на товарі, ярлики, не збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих: є механічні пошкодження, подряпини, потертості;
- розкрито упаковку товару, який знаходився в одноразовій (блістерній) упаковці;
- товар, який має сліди експлуатації;
- пошкоджена або відсутня оригінальна, цілісна упаковка товару та його комплектуючих, передбачена виробником;
- товар (лакофарбові матеріали) був затонований пігментами в колір на вибір замовника
- товар потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежене рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).